Söndagsmiddag

Haft en lugn söndag med väldigt få måsten:) Eva och Gerth var hit på middag, hade lagat lamm och gjorde nå bönröra som alternativ till potatisen, blev riktigt gott måste jag säga:)


Definitivt pröva igen:) Gjorde en kladdkaka (inte så kladdig med ändå) och så gjorde jag sorbet så jag också kunde ”fika”, nu är jag helt frälst på de, var jättegott ju:)


Annars händer inte mycket lammet busade när vi var och tittade till de, så verkar pigg och friskt hoppas det håller i sig:)
Hoppas på fler friska lamm:)

Om ettlivpalandet

Skriver om mitt och min mans och alla våra djurs liv på våran lilla gård. Allt från bakning och inredning till djurskötsel och våran IVF- resa. Är det intressant fortsätt läsa om inte är det bara sluta... Visa alla inlägg av ettlivpalandet

1 responses to “Söndagsmiddag

Lämna en kommentar