Kul kul kul

Åh så roligt att få rida Trolla:)) Marie fixade i stallet, som är väldigt fint.


Sen tog vi in den fina tjejen och gjorde henne färdig för en kortare ridtur pga vädret…


Det märks att de var flera år sedan jag hade hand om hästar för allt kändes nytt och ovant. Men så kul vi hade även om min sits och balans hade mycket kvar att önska:))


Höll på att åka av en gång när jag slarvade… Hoppas på många fler turen nu när de finns en egen häst i familjen;)

Om ettlivpalandet

Skriver om mitt och min mans och alla våra djurs liv på våran lilla gård. Allt från bakning och inredning till djurskötsel och våran IVF- resa. Är det intressant fortsätt läsa om inte är det bara sluta... Visa alla inlägg av ettlivpalandet

1 responses to “Kul kul kul

  • Hanna

    Vad kul! Har bara ridit ett fåtal gånger, med skolan och kompisar som hängt i stallet, men tycker att det är himla roligt 🙂

    Sv: Haha, sofftröttheten kanske går i släkten 😉

Lämna en kommentar