Lördag

Blev en lugn kväll med melodifestival tittande (ja vissa av oss iallafall) Åt grillat


och till efterrätt blev jag inspirerad av Hanna, så blev frukt och chokladfondue:)


jag tyckte de var smaskens (tack Agneta och Henrik för fonduen)
Eftersom jag inte tyckte melodifestivalen haft så bra bidrag i år och Erik sov så tittade jag på serier på datorn och efter det blev jag fast på adlibris där jag skulle beställa en bok till skolan. Men blev att kolla lite intressantare läsning också;) Så två timmar senare hade jag gått från 256kr i inkorgen till 1495kr opps;) (lugn älskling få inte en hjärtattack) Så eftersom jag inte har dom pengarna måste jag välja ut några av böckerna men de är så svårt när man vill ha alla…

Om ettlivpalandet

Skriver om mitt och min mans och alla våra djurs liv på våran lilla gård. Allt från bakning och inredning till djurskötsel och våran IVF- resa. Är det intressant fortsätt läsa om inte är det bara sluta... Visa alla inlägg av ettlivpalandet

Lämna en kommentar