Ja du

Efter en trevlig dag så ligger jag nu i sängen och ska egentligen redan sova eftersom de är upp tidig imorgon och en väldigt fullspäckad dag, jaja blir nog bra ändå:)
Allt har gått bra idag så alla ni som undrar vet de;) Måste dock smälta allt, så återkommer om det.
Fick iallafall en riktigt trevlig dag med älsklingen:) Åt lunch i Ume


Någon var väääldigt hungrig, tror nästan han var när på att dö;) (men så går de när man ratar äpplet jag erbjöd han…)
När vi skulle åka fick vi se två väldigt orädda fåglar:)


Sen som bonus stannade vi till i Skellefte och gick på rusta och Ica maxi:)


Underbart väder var de också, saknades bara glassen…
Roligt värre tyckte jag, även om de var Erik som slösade pengar;)

Om ettlivpalandet

Skriver om mitt och min mans och alla våra djurs liv på våran lilla gård. Allt från bakning och inredning till djurskötsel och våran IVF- resa. Är det intressant fortsätt läsa om inte är det bara sluta... Visa alla inlägg av ettlivpalandet

4 responses to “Ja du

Lämna en kommentar