Genrep

Tog bussen upp till Lule idag, ett litet genrep inför måndagen då allt börjar om på riktigt:)


Cyklade faktiskt till Pitsund och hoppade på där. I Lule väntade en väldigt snäll Oskar på mig och min matte:)


Så här räknar man matte;) Två datorer, två block, en miniräknare (syns inte men användes…) och massa kaffe:)


Haha dom hade också hår… Tror faktiskt inte jag ska klaga… Detta var efter att Ros gått mot mitt ben tre gånger!


Jippi!!! Äntligen klar:)) hoppas jag, 2 uppg ska rättas. Vi höll på från 10-17.30 med en väldigt kort paus för lunch. Men nu har jag lovat Oskar att aldrig ta en fristående mattekurs:) Mest ironiska är att vi börjar matte på måndag;)


Lagade mat som tack för hjälpen, sen att de var syrran som ville ha kycklingpaj har ju inte med saken att göra… Dessutom missade hon att mjölet var slut, grahamsmjöl= no no!!!
Sen innan jag var hemma igen var de mörkt kan jag lova:) Innan jag ens kom upp på vägen för de iallafall fanns gatlyktor, de var ett äventyr…


Nu ser vi nå:) Glad för dom få lampor som faktiskt finns i byn:) Behöver införskaffa cykellampor tror jag…

Om ettlivpalandet

Skriver om mitt och min mans och alla våra djurs liv på våran lilla gård. Allt från bakning och inredning till djurskötsel och våran IVF- resa. Är det intressant fortsätt läsa om inte är det bara sluta... Visa alla inlägg av ettlivpalandet

Lämna en kommentar