Helg

Sagt de förr och säger de igen vad tiden går fort! Helgen är redan slut känns som den bara börjat ju. Jaha vad har vi egentligen hunnit med? Blev att träffa lite folk, alltid kul:) Fira mormor och farmor som fyllt/fyller 73. Sen lite välbehövlig städning ute i oasen:) Det är jag nog mest stolt och nöjd över:) Har även varit på bh-skola (party) intressant och annorlunda;) Men tyvärr dyrt, så blev ingen bh. Sen har jag lämnat bort min dator för förbättring;) Jag hoppas den ska lära sig bättre uppförande så den funkar när jag vill;)
Ja de var våran helg sådär lite snabbt:)

Om ettlivpalandet

Skriver om mitt och min mans och alla våra djurs liv på våran lilla gård. Allt från bakning och inredning till djurskötsel och våran IVF- resa. Är det intressant fortsätt läsa om inte är det bara sluta... Visa alla inlägg av ettlivpalandet

Lämna en kommentar