Slut

Vad jobbigt att försöka få in en hel kurs på typ en kväll…
Skulle kanske jobbat mer under hela kursen?;) Säger samma sak varje gång men men någon gång blir jag förhoppningsvis bättre:)


Jag och My tidigare under dagen:)
Nu sova eftersom jag ser i kors och försöker få 2*3 att bli 5 men inser att jag +ar och inte multiplicerar:/ Att sen försöka jobba i basen 5 var ju en rolig upplevelse men glömmer gärna de försöket… Håll tummarna hårt imorgon kring 9 är ni gulliga:)

– Posted using BlogPress from my iPhone

Om ettlivpalandet

Skriver om mitt och min mans och alla våra djurs liv på våran lilla gård. Allt från bakning och inredning till djurskötsel och våran IVF- resa. Är det intressant fortsätt läsa om inte är det bara sluta... Visa alla inlägg av ettlivpalandet

3 responses to “Slut

Lämna en kommentar