30 år

Känner mig minst de dubbla nu ikväll… Jag satt och funderade varför jag som älskar listor, planering och ordning alltid är ute i sista minuten. Jag stressar ihjäl mig och är hemsk mot alla runt omkring mig och framförallt så ska allt göras i sista minuten. Men då hittade jag denna bild som förklarar allt:


Det är nog min filosofi också:)
Så efter en väldigt jobbig vecka så har jag haft en riktigt bra födelsedag:) Nu bara välkomna alla gäster imorgon:)
Sen vill jag tacka alla som grattat mig under dagen. Tusen tack för dom fina presenterna jag har fått också:D


Blir mycket fint som händer här hemma:) Kommer nog bli fint i ”matsalen”:) Tack för de Agneta, Henrik, Anna-Lena och Kjell. Lena och Tommy, kommer nog bli ett fint golv från er, så tack tack:)
Under tiden Erik gör allt jobb;) så lyxar jag till de på havsbadet, tack Pelle och Gabriella för de:) Min fina nya skål ska få vara framme på bänken:) och armbandet har jag redan på mig:) Tack mamma för de. Den fina ugglan är från min handledare/läraren på praktiken:) Av Erik och hans släkt fick jag ju göteborgsresan men han känner mig så jag fick även Snowwhite and the huntsman (tror de var en muta eftersom jag var i ”gråta och göra allt” stadiet…)
Ja så återigen tusen miljoners tack till er alla:)))
Nu ska den här tanten läsa lite och sen sova!

Om ettlivpalandet

Skriver om mitt och min mans och alla våra djurs liv på våran lilla gård. Allt från bakning och inredning till djurskötsel och våran IVF- resa. Är det intressant fortsätt läsa om inte är det bara sluta... Visa alla inlägg av ettlivpalandet

Lämna en kommentar