Just nu

Fick 4 nr av Hembakat av Anna nu när jag fyllde år:) Tack för de:) Så just nu är de julpyssel och massa bak som planeras här hemma:)


Ska bli så kul med mycke julmusik, imorgon börjar jag älskling;) Sen på söndag blir de skyltsöndag och till veckan blir de att inventera både julgrejerna och pysselförådet så man vet vad som måste införskaffas:)
Men nu blir de lite läsning om stenåldern så jag vet vad jag ska prata om till veckan;)


Lite läxa så här till helgen, har massa frågor också som jag ska svara på så jag vet vad barnen ska svara sen:)
Ha en bra helg alla:)

Om ettlivpalandet

Skriver om mitt och min mans och alla våra djurs liv på våran lilla gård. Allt från bakning och inredning till djurskötsel och våran IVF- resa. Är det intressant fortsätt läsa om inte är det bara sluta... Visa alla inlägg av ettlivpalandet

Lämna en kommentar