Trevligt trevligt

Bara trevligheter här hos oss denna lördag:)


Trevligt och gott fika hos grannarna bjöd jag in oss på;)


Sen hade vi fått besök av hönsen:)


Hundarna hann få en välbehövlig promenad.


Efter de drog vi på bio, eftersom Erik är trött på kvällen fick vi se kl 16.00;)


Men då åt vi middag efteråt istället;)


Erik och Dan tyckte deras mat var stark, jag och Ellinor förstod inget efter provsmakning…


Sen upptäckte Dan att de är ju mini chili i maten… Ja de förklarar ju saken (sen att jag var tvungen att testa om de verkligen var chili är ju nå annat…)
Men de har som sagt varit en riktigt trevlig dag.
Nu se vi framemot skyltsöndag:)

Om ettlivpalandet

Skriver om mitt och min mans och alla våra djurs liv på våran lilla gård. Allt från bakning och inredning till djurskötsel och våran IVF- resa. Är det intressant fortsätt läsa om inte är det bara sluta... Visa alla inlägg av ettlivpalandet

Lämna en kommentar