Hänt i veckan

Min kära man påpekade för mig att de inte blivit nå bloggat i veckan. Så vad har hänt egentligen


Sabine kelade med lammen:)


Vi bakade en väääldigt nyttig kaka och såg melodifestivalen:)


Söndagen började vi med att göra bröd på muurikkan:)


Sen badade vi på havsbadet och åt lunch:)


På måndag kom Pelle och Gabriella och bjöd på semlor:)


På tisdagen vart de ett besök hos farfar:)
Sen har Erik byggt uppe i stallet men de återkommer jag med bilder på senare i helgen:)
Måste ju erkänna att jag var till Elin och lånade nå böcker då blivit att läsa liiite grann;) Så nu är ni uppdaterade om vad som händer hos oss:)

Om ettlivpalandet

Skriver om mitt och min mans och alla våra djurs liv på våran lilla gård. Allt från bakning och inredning till djurskötsel och våran IVF- resa. Är det intressant fortsätt läsa om inte är det bara sluta... Visa alla inlägg av ettlivpalandet

Lämna en kommentar