Middag

Kommer snart att sluta tjata men igår hade vi segermiddag tillsammans med grannarna:) Självklart hade vi rätt färger:)


Som vanligt var de lite stressigt eftersom jag började försent som alltid…
Men god mat och trevligt sällskap så vad kan gå fel;)


Ellinor hade med vårrullar till förrätt:)


Glada killar när köttet kom fram;)


Sen hade jag gjort en Skellefteå AIK tårta såklart:) Den blev godkänd iallafall:)


Så avslutade vi kvällen med lite spel, först såg de lite mörkt ut för mig och Ellinor men vi tog igen de i slutet och vann:)

Om ettlivpalandet

Skriver om mitt och min mans och alla våra djurs liv på våran lilla gård. Allt från bakning och inredning till djurskötsel och våran IVF- resa. Är det intressant fortsätt läsa om inte är det bara sluta... Visa alla inlägg av ettlivpalandet

Lämna en kommentar