Lördag/söndag

I lördags så började vi dagen med frukost på havsbadet med Anders och Sofia:) Mycke trevlig start på dagen:)


Dom var lite sena så jag och Erik gick en sväng på stranden och kände på vattnet= kallt!


Mysigt men inget badtemperatur;)


Mmm


På kvällen blev vi bjudna på grillmiddag och åt ute för första gången denna ”sommar”:)


Syrran fick förklarat för sig hur hönans ägg blir befruktat;) God mat och trevligt sällskap som vanligt hos grannarna, de tackar vi för:)
Söndag och morsdag (inte en favorit…) men vi var förbi med var din blomma åt våra mödrar:)


Vi hann även sjösätta båten:)
Så nu blir de stugbesök snart:)
Övrigt så hann jag skriva nästan hela min rapport och Erik gjorde klart fårhagen och stommen till hönshagen så de går framåt på gården:)

Om ettlivpalandet

Skriver om mitt och min mans och alla våra djurs liv på våran lilla gård. Allt från bakning och inredning till djurskötsel och våran IVF- resa. Är det intressant fortsätt läsa om inte är det bara sluta... Visa alla inlägg av ettlivpalandet

Lämna en kommentar