Stugan

Idag blev de stugan efter att jag tiggt till mig att få följa bror och farfar ut:)


Började mulna på när vi åkte mot stan men eftersom de inte regnade så var de okej.


Och bättre blev de, solen lyste och molnen försvann en helt perfekt stugdag:)


Blev grillat till lunch, riktigt gott var de med lite mat efter man klippt ”lite” gräs…


Lite skillnad blev se iallafall;)
Men nu ser de fint ut och farfar var nöjd även om inte allt blev helt klart så blev de en klar förbättring:) Nu ska jag sova gott kan jag lova.

Om ettlivpalandet

Skriver om mitt och min mans och alla våra djurs liv på våran lilla gård. Allt från bakning och inredning till djurskötsel och våran IVF- resa. Är det intressant fortsätt läsa om inte är det bara sluta... Visa alla inlägg av ettlivpalandet

Lämna en kommentar