Ny helg

Så har de gått en vecka till och måndagen är snart över den med:) Inte hänt så mycke förra veckan mest varit trött och hängig. Nu i helgen har vi däremot haft fullt upp;)
Fredag så hämtade syster upp mig på skolan och följde med till piteå:)
Lite shopping och en ny frisyr blev de:)

image

Erik ”bakade” bullar på statoil.

image

Jag och syrran gjorde såklart kycklingpaj;)

image

Så fast vi var proppmätta så blev de fredagsmys och sex and the city.

image

Lördag hade vi Anders och Sofia på besök, blev porterstek till middag

image

Såklart blev de lite spel också, som vanligt vann jag och Sofia;)

image

Både lördag och söndag så bakade Erik ostfrallor till frukosten:)) Mmm kan jag bara säga:))

Om ettlivpalandet

Skriver om mitt och min mans och alla våra djurs liv på våran lilla gård. Allt från bakning och inredning till djurskötsel och våran IVF- resa. Är det intressant fortsätt läsa om inte är det bara sluta... Visa alla inlägg av ettlivpalandet

Lämna en kommentar