Dagen

Idag blev de lule för hela slanten, iallafall hela dan på Ltu. Ni som följer mig på instagram kunde se att det inte var den mest inspirerande dagen jag haft;)
Sen på kvällen blev de lite roligare när grannarna kom över på lite oplanerad middag:) Vi åt ”restpizza”, innebär att ni tar vad som finns hemma och lägger på pizzan och strör över ost:)
Sen eftersom de kändes lite höstigt så blev de äppel/kanel muffins, jag tyckte de blev en bra men vet inte riktigt om Erik höll med (de var ju frukt i)…

image

Nu ser köket ut så här, tror ni de är städat och fint när jag vaknar imorgon???

image

Om ettlivpalandet

Skriver om mitt och min mans och alla våra djurs liv på våran lilla gård. Allt från bakning och inredning till djurskötsel och våran IVF- resa. Är det intressant fortsätt läsa om inte är det bara sluta... Visa alla inlägg av ettlivpalandet

Lämna en kommentar