Lördagsnöje

I lördags blev de inte mycke nytta gjorda hemma. När syster och Anton åkt på morgon så hann vi bara äts frukost (var lite segt efter kvällen före…) så kom Björn med familj:) Kul att träffas och surra men tyvärr kände jag mig väldigt stessad och hade mycke på min ”att göra lista”. Efter de åkt var de bara göra sig klar och träffa grannarna för hockeykväll i Skellefte:))

image

Heja aik:) Gick inte hela vägen men jublet när de gjorde 3-3 19.56 i sista perioden var härligt att höra:)
Efter matchen så blev de mat i Ursviken:) Vi var hungriga kan jag lova…

image

Mmm var de:) Sen blev de popcorn och dryck med ner till bastun:)
Härlig kväll dock var man sliten, börjar bli gamla;)

Om ettlivpalandet

Skriver om mitt och min mans och alla våra djurs liv på våran lilla gård. Allt från bakning och inredning till djurskötsel och våran IVF- resa. Är det intressant fortsätt läsa om inte är det bara sluta... Visa alla inlägg av ettlivpalandet

Lämna en kommentar