Lugnt

Idag blev de en typ lugn dag:) Fick besök på morgonen av grannen som kom med nybakade bullar, kaffe och tidningen:)

image

Vilken service alltså:) Det slutade iallafall med att jag gick över till henne och surrade en ”liten” stund. Eftersom jag borde sitta och skriva på rapporten så vidhåller jag att de bara var en kort stund jag stannade.
Efter vi surrat om allt möjligt så var de bara att he sig hem och börja med rapportskrivningen:/ ”En pedagogisk utredning med bifogad åtgärdsplan”… Ni som vill somna gott kan få en kopia;)
Kvällen gick i lugnets tecken, eftersom vi stressat och haft oss flera helger nu så vill Erik ta de lugnt ikväll. Väldigt skönt att göra ingenting tillsammans utan dåligt samvete:)
Vi lyckades till och med se en hel film tillsammans:) Så för er som inte har sett Johan Falk filmerna gör de! Tycker egentligen inte om svensk film men dessa är bara toppen, lyckas de hålla Erik vaken i 1.40min på en fredagkväll efter middag så är de verkligen sevärda…
Nu blir de sova så man orkar slakta imorgon.

Om ettlivpalandet

Skriver om mitt och min mans och alla våra djurs liv på våran lilla gård. Allt från bakning och inredning till djurskötsel och våran IVF- resa. Är det intressant fortsätt läsa om inte är det bara sluta... Visa alla inlägg av ettlivpalandet

Lämna en kommentar