Pumpa

Fick tips om att göra muffins med pumpaköttet, men eftersom jag inte fikar just nu kändes de dumt att fresta sig själv:/
Så de fick bli pumpasoppa till middag idag:)
Vegitarisk och ändå god! Blev de förvånade omdömet från min man:)

image

Hade tänkt ta bildbevis att han åt den då vegitariska soppan tillsammans med grovtbröd, två av hans minst favorit ”rätter”, de kan ju vara nyttigt…
Lite mer kryddning för min del annars helt okej, Eriks innehöll även potatis.

Om ettlivpalandet

Skriver om mitt och min mans och alla våra djurs liv på våran lilla gård. Allt från bakning och inredning till djurskötsel och våran IVF- resa. Är det intressant fortsätt läsa om inte är det bara sluta... Visa alla inlägg av ettlivpalandet

1 responses to “Pumpa

  • Hanna Larsson

    Kanske jag borde testa pumpasoppa! Nu svämmar ju butikerna verkligen över av olika sorter..Vilken använde du?

    Sv: Gissar att det var du som kommenterade med signaturen ”jenny”, om inte så behöver du inte bry dig om kommande: Tack! Vi har packat upp, burit runt och sorterat som två små tokar i helgen 🙂 Det är ju skönt att få allt färdigt! 🙂

Lämna en kommentar