Lever

Ja som ni märker så lever jag:) Får skylla min från frånvaro här på bloggen på att jag är mitt uppe i första tenta veckan!!! Hjälp vad jag inte har planerat min tid bra… Kommer nog var ganska dött här till på fredag när salstentan är över och kanske hjärnan fungerar som den ska igen (gör den inte nu kan jag lova). Jaha vad har hänt sen sist förutom att köksbordet är överbelamrat med böcker.

Vi har ju varit barnvakt förra helgen:) Leo, Lilly och Casper fick sova över för första gången:)) Tyvärr var Leo lite krasslig men det gick bra ändå.

Vi började lördagen med lite tvspelande för att senare fara in till stan och hyra några filmer och köpa godis (tror Erik gillade godis köpningen)

Leo och Erik ser film medans Lilly och Casper sover middag, jag försökte plugga lite.

Kvällens filmmys:) blev efter många om och men blev det Trassel som kvällens film, dock kan den inte ha varit så bra för det var bara jag och Leo som var vakna och såg klart den… Jag ger den då 3+ i betyg:)

Söndag blev det att åka till havsbadeet oh leka lite på deras lekplats.

Efter det så hann vi med att gratta min farmor som fyllde år, barnen fick leka med klossar som min pappa fick när han fyllde 1 år, fast dom är gamla så fungerar dom än i dag:)

Hoppas ni alla som klagat (Erik och syrran) är nöjda nu när jag tagit mig tid att uppdatera bloggen:) Ska försöka uppdater men lovar ingenting…

 

Om ettlivpalandet

Skriver om mitt och min mans och alla våra djurs liv på våran lilla gård. Allt från bakning och inredning till djurskötsel och våran IVF- resa. Är det intressant fortsätt läsa om inte är det bara sluta... Visa alla inlägg av ettlivpalandet

1 responses to “Lever

  • Agneta

    Äntligen, jag som väntat… 🙂 men jag förstår, inför tentan kanske bloggen inte är prio 1 🙂 vi syns på fredag, kram! / agneta

Lämna en kommentar