Bloggar

Läst en jättebra blogg idag, får lite mer uppskattning för ens eget liv (har de bästa från två världar). Hon skriver om sin flytt till Norrland från Göteborg, riktigt kul att läsa, brukar bara läsa  dom jag känner så man vet vad som händer:) Men ska följa den här framöver, om ni vill kan ni kolla in den här.

Annars händer inte mycket här Erik sover som vanligt i soffan och har gjort det ett tag… Men han har faktiskt jobbat hårt ute idag, insåg ju att snön är inte långt borta så försökt göra vinter här hemma men det går trögt:(  Var dessutom hem till mamma och höstade där, krattade och plockade undan grejer. Imorgon kommer mamma och morfar hem från fjälls, dom har varit borta snart två månader på älgjakt. Tänk att morfar som är 88 år fortfarande går över 1 mil per dag!!

Har gjort klart mina skrivuppgifter (tror jag iallafall) skyndade mig att skicka in 2 av dom så jag inte skulle hålla på och ändra hela tiden… den 3:e ska Erik få läsa igenom så det inte är så mycket stavfel i den:) Ja Erik mobbar mig hela tiden att en lärare ska kunna stava… jag hoppas det löser sig ändå.

Hoppas ni haft en bra helg:)

Om ettlivpalandet

Skriver om mitt och min mans och alla våra djurs liv på våran lilla gård. Allt från bakning och inredning till djurskötsel och våran IVF- resa. Är det intressant fortsätt läsa om inte är det bara sluta... Visa alla inlägg av ettlivpalandet

Lämna en kommentar