Resten

Saften står och drar sig ute i oasen:)


Såg och luktade gott från bladen:)


Fika hos morfar:) Där jag fick flera gamla mynt:) Så kul när min/våra släktingar kommer med gamla saker eftersom dom vet vi gillar och samlar på dom. Efter vi hjälp morfar med telefonerna, han hade några stycken, så blev de hem för lite mer pyssel:) Jag koncentrerade mig på inne saker medans Erik var ute och gjorde saker. Fick dammsuga om hela huset:( Även om jag har valt att skaffa man, hund och katt så önskar jag ibland att jag var ensammen: Så om jag städat kvällen före så är de fortfarande fint och städat när jag kommer ner på morgonen:) Jaja skulle ju inte vilja vara utan mina djur och älskling så mer städande blir de:/
Hann också sy systers gardiner klart innan mamma, syster och morfar och Maj kom på paltmiddag:)


Gott var de:) Så en tur på grisberget blev de sen på kvällen:) Nu hoppas jag bara de håller i sig och att jag kommer igång med träningen;)

Om ettlivpalandet

Skriver om mitt och min mans och alla våra djurs liv på våran lilla gård. Allt från bakning och inredning till djurskötsel och våran IVF- resa. Är det intressant fortsätt läsa om inte är det bara sluta... Visa alla inlägg av ettlivpalandet

2 responses to “Resten

  • Veronika

    Hej! Hoppas att allt är bra med er! Saften ser riktigt god ut, kan man få receptet? Ha de bäst!!! Kramar veronika

Lämna en kommentar