Luleå

Blev en heldag i Lule:) Alla var trötta på matten idag.
Efter lite lyx lunch på Da Song så blev dagen mycket bättre:)


My tog efterrätt och jag kan lova att de såg gott ut… Men var duktig och drack bara kaffe:/ Hunnit med grupparbete och stadsbesök:) Blev lite fika med Anna och Theo ja Sam också men han fick nå fruktpure;)


Hittade en jättefin klänning som jag vill ha och en bok…


Sen tog Anna med mig till himmelriket;)


Massa och åter massa bakredskap;)


Så mycket grejer och så lite pengar, vilka problem;)

Om ettlivpalandet

Skriver om mitt och min mans och alla våra djurs liv på våran lilla gård. Allt från bakning och inredning till djurskötsel och våran IVF- resa. Är det intressant fortsätt läsa om inte är det bara sluta... Visa alla inlägg av ettlivpalandet

Lämna en kommentar