Rida

Även om de inte var skola så blev de en lule resa idag:) Blev ett besök hos syster och äntligen få rida hennes Märta:))
Mamma följde också med och var snäll och bjöd på lunch:)


Loffi fick också träffa Märta;)


Lite skeptisk:) Väldigt snäll häst:)


Men lite hög för mamma;) Tur Marie vet hur man gör… Bord är bra ibland;)


Mamma var skeptisk så började med lina men efter en stund klarade hon sig själv:)


Marie var mer bestämd med mig, undra varför;) Väldigt kul var de att rida men är lite besviken på mig själv, när jag inte kunde hjälpa Märta förstå vad jag ville. Jag behöver väääldigt mycke mer träning men men har inte tid/intresse med en egen häst, även om jag vill rida mer.
Som sagt en väldigt kul dag:) Tack syster de gör vi om snart;)

Om ettlivpalandet

Skriver om mitt och min mans och alla våra djurs liv på våran lilla gård. Allt från bakning och inredning till djurskötsel och våran IVF- resa. Är det intressant fortsätt läsa om inte är det bara sluta... Visa alla inlägg av ettlivpalandet

Lämna en kommentar