Jaahaa

Då har de gått en vecka till nästan. Vart tar tiden vägen? Har tänkt blogga flera gånger men inte blivit av, tentaplugg, lathet och allmänt idetorka.
Men ja lite av varje kan vi ju ta, imorgon tenta så kvällslektyren är väldigt inspirerande (för sömnen).


Veckan i övrigt:


Erik älskar bokbussen:)


Navi älskade min nyckelrings björn…


Jag älskar att sommarjobb är fixat :)) (Anna fick på samma ställe)


Katterna älskade Gabriella när hon var på besök:)
Ja de kan nog sammanfatta våran vecka. Nu läsa lite sen john blund ska ju upp köra Erik på jobbet (nja åker in så jag hinner vakna…)

Om ettlivpalandet

Skriver om mitt och min mans och alla våra djurs liv på våran lilla gård. Allt från bakning och inredning till djurskötsel och våran IVF- resa. Är det intressant fortsätt läsa om inte är det bara sluta... Visa alla inlägg av ettlivpalandet

Lämna en kommentar