Bra slut

Blev ett bra slut på dagen och ”arbets”veckan:)
Erik hade förberett middagen när jag kom hem från tentan (vem lägger en tenta på fredag kl 15-20?!?) Nu är jag ju snabbare så var hemma 18 ungefär men då är de ju omtenta 16/5 också:/
Jaja hade ju en väldigt gullig man som förberett middag, bara ta fram vin så åkte vi ner till Perviken för middag:) Åkte skoter för första gången i år:)


Så underbart mysigt och lugnande:) Ibland får jag för mig att jag och Erik inte pratar med varandra men såna här stunder så känns vi så samspelta:)
En helt jättemysig kväll helt enkelt, med super god mat:)
Nu hoppas vi på bra väder imorgon så baggen kan dö;)

Om ettlivpalandet

Skriver om mitt och min mans och alla våra djurs liv på våran lilla gård. Allt från bakning och inredning till djurskötsel och våran IVF- resa. Är det intressant fortsätt läsa om inte är det bara sluta... Visa alla inlägg av ettlivpalandet

Lämna en kommentar