Fint väder

Så när de är fint väder nära påsk blir de slakt:) Så nu har jag varnat känsliga läsare;)


Förberett bara grannen och baggen som saknas;)


Tar tillvara på testiklarna, inte för att jag tror på den maträtter men man ska ju ta tillvara på så mycke som möjligt… (Återkommer när Erik tillagar dessa)
Jag ville ta rätt på skinnet:)


Erik var inte den mest noga (van att lämna kött) så blir att skrapa mycke, men har saltat och fryst in de så till vår/sommar blir de att börja med de projektet:)
Nu middag hos Anders och Sofia:)

Om ettlivpalandet

Skriver om mitt och min mans och alla våra djurs liv på våran lilla gård. Allt från bakning och inredning till djurskötsel och våran IVF- resa. Är det intressant fortsätt läsa om inte är det bara sluta... Visa alla inlägg av ettlivpalandet

Lämna en kommentar